Названі найпопулярніші авто в приватному та корпоративному секторах

Продажі легкових авто у корпоративному сегменті ростуть швидше. ніж у приватному. При цьому частка приватних клієнтів залишається більшою.

Як вже повідомляв Укравтопром, у березні український автопарк поповнили близько 6,7 тис. нових легкових авто.

З цієї кількості 64% легковиків було реалізовано приватним клієнтам, а 36% були зареєстровані на фірми.

У порівнянні з березнем 2023р. продажі нових легковиків в приватному сегменті авторинку зросли на 29%, а у корпоративному – на 95%.

Купуючи нові легкові авто приватні покупці віддавали перевагу таким моделям:

  • Toyota RAV-4 — 340 од.;
  • Kia Sportage — 212 од.;
  • Volkswagen ID.4 — 194 од.;
  • Renault Duster — 179 од.;
  • Mazda CX5 — 162 од.

Водночас у юридичних осіб найбільшим попитом користувались:

  • Renault Duster — 741 од.;
  • Peugeot Landtrek — 214 од.;
  • Skoda Octavia — 111 од.;

  • Toyota Hilux — 102 од.;
  • Toyota RAV-4 — 75 од.

Новини України