Продажі легкових авто у корпоративному сегменті ростуть швидше. ніж у приватному. При цьому частка приватних клієнтів залишається більшою.
Як вже повідомляв Укравтопром, у березні український автопарк поповнили близько 6,7 тис. нових легкових авто.
З цієї кількості 64% легковиків було реалізовано приватним клієнтам, а 36% були зареєстровані на фірми.
У порівнянні з березнем 2023р. продажі нових легковиків в приватному сегменті авторинку зросли на 29%, а у корпоративному – на 95%.
Купуючи нові легкові авто приватні покупці віддавали перевагу таким моделям:
- Toyota RAV-4 — 340 од.;
- Kia Sportage — 212 од.;
- Volkswagen ID.4 — 194 од.;
- Renault Duster — 179 од.;
- Mazda CX5 — 162 од.
Водночас у юридичних осіб найбільшим попитом користувались:
- Renault Duster — 741 од.;
- Peugeot Landtrek — 214 од.;
- Skoda Octavia — 111 од.;
- Toyota Hilux — 102 од.;
- Toyota RAV-4 — 75 од.